Wednesday, May 13, 2009

My New Blog

Assalamualaikum.....dan selamat sejahtera...
Setelah setahun lebih saya menggunakan Fotopages sebagai medium untuk saya mepamerkan hasil kerja, kini tibalah masa untuk saya berubah ke Blogspot ni..bagi yang belum mengenal saya lagi, saya FOZAN dari ARTISME REPUBLIC.

Mengapa baru kini saya bertukar ke lamancitra(blog)???
Sebenarnya sudah lama hendak bertukar ke blog nie, tapi belum ada kesempatan dan belum ada persedian yang sempurna dalam diri saya. Disebabkan bermacam-macam kerja, lagi pun sebelum ni belum pandai lagi hendak menggunakan lamancitra ni, tak de sape nak ajar, so kene pandai pandailah belajar sendiri..hehehehe

Walauapapun saya akan cuba sedaya upaya saya selalu ke blog ni untuk mengupdate dengan lebih kerap lagi, jadi di harap anda semua enjoy dengan adanya blog saya ni.

Jadi untuk pertama sekali saya menulis blog ni, saya selitkan juga gambar2 pilihan saya untuk di pamerkan di blog ni, walaupun sudah di pamerkan sebelum ni..







FOZAN NS
ARTISME REPUBLIC
+6017 777 5409
fozan88@yahoo.com

2 comments:

  1. nice one! last pix, cun giler! wat a moment.

    ReplyDelete
  2. Tunggu my blog plak..under construction...teehee..

    ReplyDelete