Tuesday, June 2, 2009

Tamat Sudah.....

Setelah hampir 3 tahun kiteorang bertapa di kolej cosmopoint JB, akhirnyer tamat lah sudah pengajiang kiteorang di situ, emmm rase sedih jugak la..nak berpisah dengan rakan2, yela macam2 kenangan ada, ishhhhhhh.....panjang cite dia..hehehe pendek kata kenangan manis dan pahit tu mst ada, betul tak???

Nasib la kiteorang ni tak ramai, kalau ramai rasenyer penuh City Square nih..hehe..yela geng kepoh2 and kecoh2 dah turun abis lah.....hahahaha ni pon kiteorang berjaya kecohkan SEASON's........hahahah padan muke diaorang, tak pe pas ni da jarang turun bandar...hehehe selamat...

Agak lama jugakkan kiteorang tak bertemu antara 1 sama lain, jadi biler bertemu cam ni lah jadi dia, tak tentuarah, lebuh kurang hilang pedoman, hehehe dalam kecoh2 ni jugak kiteorang sempat jugak merang sebuah percutian yang sangat2 emmmmm......kite tunggu nanti..hehehe, tapi kepda wafi anda belum habis belajar lagi ye...hehehe teruskan perjuangan anda sehingga selesai...good luck lah wafi, dan time ni jugak la aku bawa bersama teman baru...siapa dia??? tetttttttttttttttttttttttttt hehehehe jgn teka....*wink*.

Dalam keseronokkan kiteorang ni, ada juga kesedihanyer tu....emmm flash aku ROSAK!!!!!!! hahahahpadan ngn muke aku, seronok sangat sampai tak hingat....emmm...tak pe aku dah pon hantar SB800 aku tu ke pusat servis...hehehe

Hah bile dah tak de flash ape lagi gunekan lah ia dengan sebaik2 nyer, sape cakap tak de flash TAK BOLEH AMBIL GAMBAR....ni aku da buktikn boleh, hehehehehe berbalik pada dulu2 la...yang dah kian aku lupai..emmm kali ni mempratkitkannyeer kembali...ternyata ia memang menyeronokan sangat2....hahahah best giler sangat2...tak caye tgk la gambar kat bawah..tak rancang pon..tapi just suke2 ambil angin malam...emmmm

Ini lah gambar terakhirku bersama SB800 ...hahahahahah sedih o..(cmre wafi tu)
hahah pose melampau...(gambar bawah)

hahaha ni lah dia hasil diwaktu hendak tenagkan fikiran....emmmm...

FOZAN NS
H/P: 017-777 5409
email: fozan88@yahoo.com





2 comments: