Sunday, August 22, 2010

Portraiture Nawal n Firdaus

Salam Ramadhan almubarak semua....kepada semua muslim yg menyinggah blog saya...hehe :-)

Lama sudah tak update blog, hehe...maaf la atas seba kesibukan kerja dan pelbagai masalah2 lain...n lagi pun leceh la nak update blog nih, kalau lah update blog ni macam fb, rasenyer tiap2 jam kot ak update, hehe n tambahan lagi dengan isu2 panas aku akan cite...hehe...ok utk kali nih, ak kasi up pic Portraiture Nawal n Firdaus, yg lokasi pembikinan gamba nih wat kat Singapore n Jb, hehe ni pon ada cerita kelaka di sebaliknyer..so ape2 pun tgk la pic2 nih ye..hehe..pnt lah nak becerita...hehhe







FOZAN NS
019-777 5453
fozan_artisme@yahoo.com

No comments:

Post a Comment