Thursday, December 23, 2010

Blog...Oh...Blog...

howaa...hehe..lama sudah tak hapdate blog, rasenyer last bualan Ogos, ape??? august??? pehh..bulan 8 tuh, sekarang da bulan december lah fozan....nko tak hapdate2 blog ag..haishhh...ape da nko neh..hehe..

ok2, now aku cube try n test meRAJIN kan hapdate blog hokey..hehe..sempena 2011 la kononyer, tak pe, kite tengokan je nanti ye..haha cakap nak rajin tapi tak rajin2 jugak aku hapdate.hehe aku ingat aku neh nak kene rajin tuka template lah baru aku rajin..haha...haaa jawabnyer memang seminggu sekali la aku tuka nanti kang..haha baru rajin kot.

ok 2011, aku try sume merajinkan, sume lah..dari blog, facebook hingga ke twitter haaa apa lagi yg ada, haha 3 bende ni pon aku lom nak rajin kan ape tah lagi nak tambah lagi.haha

tapi rasenyer aku nak buat beberapa membahruan lah ngan blog aku neh, selain aku post foto2 yang aku capture, aku nak menjadikan blog aku neh lebih sempoi dan ranggi..haha..ranggi tuh tak ley bla..hahaha..so memang aku nak merojakan lah blog aku neh..yep..so boleh la aku merajinkan update..kan..ada jugak bahan2 yang aku nak post selain dari gambar kan..tol tak.

so nantikan ajer lah..kite tengok macam mana nanti..hehehe rajin ke idok aku nak update..hehe so sekarang neh, apa kata anda dengan bermulanya wajah baru di blog saya neh.hehe..sila lah bagi pendapat anda tentang blog saya ni..

2 comments:

  1. cih! cakap rajin. dah masok tahun baru ni bang. entri baru mane? hangat2 tahi ayam la ni :p

    ReplyDelete
  2. owh...ada pembaca rupenye..hahaha...ok2, sebenarnye ada beberapa masalah banyak yg buat tak dapat nak update blog..hui...tak pe akan di terangkan nanti..hahaha

    ReplyDelete