Tuesday, March 29, 2011

Dr Shiqin & Shafiq




Akhirnye dapat jugak post entry nih, disebabkan terlalu busy, so agak slow jugak la kan saya upload gambau2 atau apa2 berita lah kat blog nih, tapi kalau nak cepat memang lah kene ke Facebook saya yep.

Disebab-kan entry sebelom nih saya da best layan slide show, so kali ni pon kasi up 1 lah lagi ye tak, sambil feel2 sikit lah ngan lagu yang saya selitkan nih, tetibe rasa macam best pulakan layan slide show nih, ada feel skt kan, asek2 kalau singgah kat blog saya dok tengok gambar yang pegun je kan, walaupon tak de sape nak komen.

Tetap juga saya nak share kat korang sume, harap korang enjoy la kan. Ok pada Shiqin n Shafiq selamat pengantin baru saya ucapkan. So terima lah serba sedikit buah tagan dari saya.



Fozan Ns
Artisme Republic
019 777 5453
fozan_artisme@yahoo.com

2 comments:

  1. i loike..hehehe hupload lg bebyak...hehhehe :)

    ReplyDelete
  2. hehehe pasti..da ada dah...cume tak sempat je nak upload....hehe so kene tunggu lah..ehehehe

    ReplyDelete