Wednesday, April 6, 2011

Syahirah & Fatah




Macam biasa saya try buat 1 lagi slide show wedding khas untuk korang yang rajin mai blog saya, so saya hadiahkan ni utk korang, untuk korang tonton lah. Tapi untuk kali nih saya buat untuk majlis nikah sahaja. Kepada Syahirah & Fatah, semuga kekal ke akhir hayat.

Bile dah 2,3 slide show saya, saya dapat beberapa idea baru untuk nih, hehe apa idea tu?? kene tunggu lah, next....next...next entry...hah tgk bape bnyak next saya letak nih..hehe memang lama lah..

Ok..ni saya jerit lagi untuk bikin promosi nih, promosi harga runtuh dari Artisme Republic yang jarang-jarang, kadang-kadang kiteorang buat khas untuk korang sume, yang mencari photographer untuk majlis perkahwinan anda atau kawan anda, atau sedara mara anda, atau sesape pun lah yang melangsungkan perkahwinan.

Bagi yang ringan mulut atau ringan jari, hebah2 kan lah promosi nih tak kisah lah, dari segi apa pon nak letak kat blog korang ke atau nak hebah kat opis korang ke, tu tak de masalah. Kiteorang di Artisme Republic amatlah berterima kasih atas jasa baik anda.

Harus saya ingatkan di sini, promosi ini bukanlan dibuka sepanjang tahun atau sepanjang panjangnyer. Sampai bila promosi nih fozan?? sampai saya umum kan tarikh tutup promosi tersebut. Jadi, apa tunggu lagi. call saya terus di talian 019-7775453 atau emailkan details majlis anda kepada fozan_artisme@yahoo.com untuk maklumat lanjut.


Fozan Ns
Artisme Republic
019 777 5453
fozan_artisme@yahoo.com

1 comment:

  1. nice slide...harap jodoh apat n huda berkekalan ke akhir hayat....

    ReplyDelete